reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jano Medvec

Jano Medvec

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je smiech a ty sa musíš smiať, pretože musíš žiť...moje životné krédo, možno vďaka ktorému je zo mňa veľký optimista, ktorý chce pomáhať všetkým... Zoznam autorových rubrík:  CyprusovinyZo spomienokŽivotSúkromné

reklama

Život

Pohľad na Apríl 2008

Jano Medvec

Pohľad na Apríl 2008

Ako ste vnímali šialený mesiac vy? Možno bol taký ako môj...

  • 5. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 920x
  • 3
Autobusová stanica Veľké Kapušany

Jano Medvec

Autobusová stanica Veľké Kapušany

Stanica, na ktorej často prestupujem, keď sa vraciam z práce. Čo jej chýba? Staré časy?

  • 18. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 108x
  • 22
Čierna nad Tisou

Jano Medvec

Čierna nad Tisou

Aj takto si vážia ľudia bývanie na Slovensku. Veď prečo nie? Možno im vláda postaví celkom nové a ešte lepšie!

  • 26. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 961x
  • 4
Autobusy SAD

Jano Medvec

Autobusy SAD

Tento týždeň som cestoval do práce a nedalo mi aby som vám neuverejnil zopár fotiek, ktoré som nafotil mobilom v autobuse na ceste Veľké Kapušany - Michalovce.

  • 1. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 614x
  • 16
Oči - zrkadlo duše

Jano Medvec

Oči - zrkadlo duše

Známa veta: Urobím ti, čo ti na očiach vidím...

  • 19. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 961x
  • 3
reklama
Životom s úsmevom

Jano Medvec

Životom s úsmevom

Pozrite sa , na všedných ľudí okolo seba, mlčky kričiacich, ktorých prezrádza iba ich ustarostená tvár, totálne pesimistický pohľad na život a nechuť do práce. Možno im stačí tak málo...

  • 15. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 102x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu