reklama

Späť na ostrov

Bolo 19.2. okolo 3.10 ráno a ja som pristál v Larnake na letisku. Práve som sa vrátil zo svojej trojtýždňovej dovolenky, zo Slovenska.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

A čo všetko to obnášalo? Večer 26. januára som sa zbalil, asi viete ako to je pripravovať sa na dovolenku. Človeku stále vŕta v hlave, čo všetko musí so sebou zobrať. Dúfam, že na nič nezabudnem, povedal som si a ľahol som si troška zdriemnuť. Z kempu sme odchádzali okolo jednej ráno. Došli sme na letisko do Larnaky a mali sme vyše dve hodiny času. Odrazu sa dovalila partia mladých chalanov, ktorý keď okolo prechádzali všimli si na našich bundách slovenské znaky. Ich prvá otázka bola: Slovakia? Servus chalani... Bola to partia od Prievidze, ktorá tu pracovala niekde na stavbe, kde pokrývala strechy. Z celej tej partie odlietali iba dvaja, ktorých to omrzelo. Aj mi sme cestovali s kolegom dvaja. Let trval približne tri hodiny a bol v celku dobrý, pokrývači ho celý prespali. Pristáli sme v Budapešti, počkali sme si na batožinu a utekali sme pred letisko, kde nás čakala Peťova sestra s autom. Za pár hodín sme boli na hranici. Konečne Slovensko povedali sme si. Kým som vystúpil, ešte sme sa dobre zasmiali...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

Než som prišiel do Čiernej nad Tisou, kde bývam, bol už takmer obed. Čakal som, ako ma privíta moja malá dcérka, bál som sa, že má nespozná. Vystúpil som z výťahu, pomaličky sa otvorili dvere a za nimi stála moja manželka s Vanesskou, ktorú držala za ruku. Zložil som batoh, čupol som si a povedal Vanesske, aby išla ku mne. Pustila sa Renátky a prišla, úplne sama, prvý krát som ju videl chodiť. Nezabudla na mňa. Zobral som ju na ruky a od šťastia mi vyšlo zopár sĺz. Potom som ju položil, lebo som potreboval sprchu. Celý čas sa na mňa pozerala tými veľkými očkami a usmievala sa, ako by tušila, že sa jej po vyše štyroch mesiacoch vrátil tatík. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď som odchádzal z Cypru, bolo tu ešte 14 stupňov cez deň a doma ma čakalo o vyše dvadsať stupňov menej. I keď sa ku koncu dovolenky oteplilo, musím povedať, že ten neustály dážď a blato a netešilo. No aj napriek tomu som bol veľmi rád, že som konečne doma s mojou rodinkou. Na pár dní som bol navštíviť aj našich. Bol som pozrieť aj svoju novú neter Stelu, ktorá vykukla na denné svetlo 7.2. ráno.

Dovolenka sa skončila ani neviem ako, zbehlo to ako voda a ja som zasa späť, tam, kde ma privítali: Vitaj doma! Zasa pekne teplučko, veď už sa tu dá chodiť v kraťasoch. No chýbajú mi tu moje dve dievčatá, Vanesska a Renátka. No dnes som ich videl. Ako? Bol som troška na Skype, tak som im zavolal domov. Veľmi ma to potešilo, že i keď som tak ďaleko, môžem ich vidieť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už som tu pár dní a môžem začať počítať, koľko mi ostáva do mojej ďalšej návštevy Slovenska. No ešte radšej nerátam, lebo potom by mi to veľmi pomaly plynulo...

Jano Medvec

Jano Medvec

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je smiech a ty sa musíš smiať, pretože musíš žiť...moje životné krédo, možno vďaka ktorému je zo mňa veľký optimista, ktorý chce pomáhať všetkým... Zoznam autorových rubrík:  CyprusovinyZo spomienokŽivotSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu